freda - lörda ;)

Fredag .

börjar med en tråkig skoldag .
efter skolan gick jag och marie till canny , jag skulle köpa en shorta men hitta ingen så de ble inget inköp .
vi gick till Darin och äta , efter att vi ätit ringde vi till Maries mamma att hon skulle komma efter oss .
Hos Maries gjord vi nu inte så mycket men vi lagade oss klara till Elas fest .
Hos Elas var de riktig rolit =)) vi var inte så många där men de va endå rolit :)

kring 8 halv 9 tiden fick jag höra att vi sku fara till Ekenäs ( fast de nog bara hadde tydligen varit ett skämt men iaf ) så blev jag ju helt ivrig :D , så Jag , Marie & Ela for med 10 över 10 tåg till Ekenäs .

när vi kom till ekenäs börja vi gå mot Andres som bor i österby . de tog ungefär en timme för oss att gå dit
hos Andres var Nisse , Robin , Mattis , Teddy , Basti , Johanna , Fredde o nå andra typer .
senare for sen endel hem .
klockan börjar närma sej 3 halv 4 och alla har farit och sova , nästan alla ;)

Lördag .

kring 9 tiden for Ela hem från Anders .
men jag böt sovplats och for och sova breve Marie på mattan :D

nångång 11 tiden stiger alla opp .. efter några timmar far alla hem eller ti stan eller vart dom nu sen for ..
medan jag och Marie for till vår vakio kiosk i Österby , och lite senare till Stan .

på vägen mötte vi Jontte och Alex
men vi tenkte inte känna igen dom när båda hadde raka sej skalliga . : p

vi väntade med Marie i stan (i ekenäs) ungefär 2 timmar , sen hoppa vi på tåget till Karis !
i karis träffade vi hastit Soffi som hadde klippt håre KORT .

Vi kom hem till Marie , där gjorde vi nog inte så mycket .
kring 6 tiden körde Maries pappa oss till stan , för vi skulle till uncan .
men när vi var i masa och köpte hårfärg till Soffi så ringer min mamma och sejer att hon kommer och söka mej och soffi nu för soffi sku till mitt övernatt . så marie åkt hem med sin pappa igen , o de blec ingen uncan heller :ss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0