hatar måndagar . !

Jag HATAR måndagar för i skolan har vi bara tråkiga timmar  !
vårt schema e :

Modda
Matta
Musik (
tillvalsämne )
Musik (
tillvalsämne )
Finska

Geografi

asså bläääh . !

men joo efter skolan gick jag till butiken och köpte glass
det var jette gott när de annors o va så fint väder ute (:
lite över kvart över 3 träffade jag Tommy som ja inte sitt på över 9 veckor !
de va nog rolit att träffa han (;

klo. 16.00 tog han tåge hem , och jag och soffi for till soffis efter soffis plånbok , igor kom också med .
vi var hungriga så vi bestämde oss för att fara till darin och äta ranskalaiskebab ;p namnam ..
efter det for vi till masa och köpte en till glass (;

klo. 18.35 tog jag bussen hem , när ja koom till svartå väntatde hanna på mej vid kiosken .

skall nu se på Täydelliset naiset .
och sen ska jag dusha sen sova .

ursäkta för mina tråkiga inlägg .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0