10.12

Ujee, Har nu fått min nya telefon :))



den var inte heller svart utan sliver färgad, men är endå snygg !
kommer troligen ha en ny nummer nu en liten tid tills ja får mitt nya sim-kort . Men meddelar senare mera om saken när jag vet mera om hur det blir .

Fick idag höra att jag får någo på en 6:a i mitt matta prov..
Är helt nöjd nog, Men väntade nog på ett bättre resultat .

I söndag har jag innebandy match med c-flickorna i Karis !
Har första matchen mot HAHY klockan 10 & klockan 14.00 mot SCH .
på tal om innebandy så förlorade vi matchen igår med skolinnebandy laget, så då blev hemmåt nästan direkt

Jag, Soffi, Sara Li, Sara & mamma åkte till Iso omena före vi for hem från Borgå . 
Köpte 3par pieces underbyxor, sockor, bhn, en shorta (som ja hamlar fara och byta storlek på) & sen ennu såndär kulor till skorna så att dom doftar gott . 

Men nu ska jag och äta
Får se om ja bloggar ennu idag.. Men annors hör ja av mej på söndagen !
Ha ett bra veckosluut, Heipps !




SAKNAR SOMMAREN <+3 .





Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill ockå ha en sån :D<3

2010-12-10 @ 17:42:47
Postat av: -iina

emma emma du är för söt, det skrivs hamnar din lille pelle (; <3

2010-12-11 @ 14:08:58
Postat av: Emma

hehee :DDD tactk att du sa (: <3

2010-12-11 @ 20:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0