11 dagar kvar sen till SVERIGE ♥ ♥ ♥

For inte på träningarna idag eftersom jag har sjukt i min rygg ;s
hoppas att ryggen inte är länge mera sjuk, för de är dammatch på söndag, och jag vill och spela !

Men i alla fall.. Var med Jonas idag till knäppen och äta åt en knäppens biff :)
var också in till canny, måste hitta en klänning eller kjol till julfesten .. tror jag hittade en ganska fin kjol :)
skall och kolla med min mamma imorgon på den, Men ja kan lova att min mamma tycker att den är för kort eller någo, isåfall får ja välja mellan två klänningar .


mellan den


39.95 euro .

eller en annan, hittar ingen bild på den ;s Men den e helt normal, svart färgad och sen har den en rosett mitt på klänningen (låter sekert helt trögt men den e nog helt fin) .

Men nu ska jag fara och sova, Gonatt !


PS. Min söta Hanna är sjuk ;((
KRYA PÅ DEJ GULLE 



hehe hål i byxornaa ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0