haha .

Ushh .. imorgon har jag matta prov, har inte läst något mycket till det men ska just gå och läsa lite till det
så jag i alla fall får godkänt !
Har idag varit till famo och fafa och äta julmat, var helt skit gott .

Har ganska chill skolvecka .. Imorgon är enda normala dagen i skolan
för på onsdag och torsdag har jag matcher med skolinnebandy laget i Borgå !
Kommer sekert bli med Mamma övernatt på hotell i Borgå :)
blir kanske lite shopping med Mimmi i Borgå centrum ;))

Hörde här också för några dagar sen att pappa har köpt en ny dator och telefon !
och talade lite snällt med pappa .. och han sa att jag skulle få de där telefonen :)

de är en Nokia e72 .


Men får telefonen först nångång efter julen ;s
med god tur ganske också före julen, får hoppas på det bästa !


men nu ska ja sluta skriva, och fara och läsa till matta provet !

heiips .



P.S Imorgon blir jag och Jonas 7 månder




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Då kan ja köpa din gamla telefon :D

Å min mamma har btw en sån där e72:a och dom e rikit jeees ! :)

2010-12-06 @ 22:00:25
URL: http://mrcds.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe de kan vi se sen ;))

måst först få min .:p

jepp ha hört att dom e helt jees . :))

2010-12-06 @ 22:17:06
URL: http://h

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0