rubriker suger :''D

nu är den första av andra skoldagen slut
imorgon blir det då skolinnebandy match i Borgå ! vi kommer ha 3 matcher, och på torsdagen har vi finalmatcher ! Kommer inte bli på hotell där eftersom mamma tyckt det var för dyrt ;s

hadde mitt matta prov idag, de gick väll helt okej :)
Var efter skolan med Jonas och äta till knäppen, åt en hamburgare som var helt jette god !
Och jag tror det var första gången jag åt något annat än en knäppens biff ^^
Köpte idag också ett par pieces underbyxor till mej och några julklappar :)

fick ett hjärt halsband av Jonas idag till vår 7 månaders dag <+3 .




nu ska jag gå och se på tv !
hörs kanske imorgon, Hej .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0