Imorgon konfirmation !

I morgon är det konfirmation ! :) setter sekert imorgon foto på min klänning på bloggen , orkar inte söka framm min kamera nu :s .
senare på kvällen blir det väll till Ekenäs och grilla med Marie, Jonas & Soffi + några andra från ekenäs =))
annors får vi si va man hittar på..

På måndag åker jag och Jonas till Helsingfors med tåg ! (som ja nog sekert ha berätta ren men iaf )
vi skall till Borgbacken ! och sedan sova över på Sokos hotell presidentti ;)
och tidagen SHOPPA SHOPPA & SHOPPA ! ♥♥♥♥ sen senare på kvällen hem .

De e ennu över 1 måndad sommarlov , gud va skönt ! men vafan man ska hitta på och göra det är en annan fråga :s Ska väll åka ner till snappertuna och hälsa på min famo och fafa till några dagar iaf (:
och sen ska ja väll vara för det mesta med Jonas också :) 
men också skall jag vara med Marie ! som ja inte har varit med på över 3 veckor ♥ !! Vi planerade också åka ner till hotskär (eller va de nu sen hette ?) med Marie och några kaverin vart Marie då har stuga, skulle nog vara jeees =)) Men någo annat speciellt hadd ja nog inte planera..

men nu ska ja börja gå och sova , så man orkar imorgon !
Tjau .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0