varmt varmt och lite för varmt :s

Oidå har visst glömt bort ti blogga på en tid :s
men ska blogga lite här nu :)

På måndag var jag med Hanna nästan hela dagen ! vi var och simmade till bruket och åt pizza på Ekborg ;) var gott nog ;)) efter klockan 5 for vi med Hanna och Jonas till Lojo och köpa simppare till mej fast hittade nog bara en blå övredel . Efter det förde vi hem Hanna och så fortsatte jag och Jonas vägen till Snappertuna för att simma , hälsade också på min famo och fafa ett varv före vi åkte hem :)

Tisdag var jag med Hanna igen till bruket och simmade, när vi kom hem dro vi pappa me till siwa för att köpa mat och så lagade jag och Hanna sallad ! Jonas kom och hämtade mej och vi åkte till Karis ett varv för att Jonas skulle äta sen åkte vi till Lappvik och simma ! Riktigt nice paikka bara att de va lite sjögräs överallt och sånt diggaaa ja inte :ss .

Nu sitter jag hemma med Hanna o sir tröga ut
:D vet inte vad vi skall göra men kanske vi snart kommer på nå :)
har inte hört något av Ina sen hon åkte till Nagu.. Soffi kommer väll hem imorgon från Kyrkslätt så måste åka int till karis för att träffa henne , kanske hon vill komma me till Elmo sport och Canny borde kålla ett par nya shorts från Elmo och leggings från Canny . By the way ja har träningar imorgon ! Men nu ska vi hitta på någo ti göra .











foton från bruke . :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0