Mycket att berätta :)

Har inte bloggat sen förra lördagen , så bestämd mej för att blogga nu !

Mamma och Pappa är i Danmark enda till söndagen ! wihuu ensam hemma :D okej förutom att toni kommer hem imorgon -.- men man får hitta på någo annat då . Ska idag med Jonas och se på Twilight - epäilys till Ekenäs :) sen ska vi väll nånstans och äta om vi inte hinner före filmen , men tror endå inte de eftersom jonas slutar klo. 17.00 och filmen börjar redan 18.45 ..

Konfirmationen .

Min konfirmation var riktigt bra ! fick mycket pengar och några juvliga smycken också :)
for inte till karis eller ekenäs efter min konfirmation fast de var planerat så med Marie men min mamma tyckte jag skulle vara hemma när mina kusiners mamma och hennes nya kar skulle komma på kaffe lite senare ..
men vi får göra de nångång annan dag ? ;)
fick åka från kyrkan hem med Puppe och en skit nice bil =)) det var först meningen att jag skulle få åka avoauto men puppe hadde hunni sälja den redan så det blev en lite annorlundare men endå nice ! :)





min konfirmations klänning var helt enkel, inget speciellt . :) Men just sån jag ville ha , ganska kort , blommig & tub opptill . Den där köpt från JC kosta väll någo på 20 euro , så inte så hemst dyr heller :)
ursäkta att min bh syns på fotot :s

HESA !

Dagen efter min konfirmation hoppade jag och Jonas på tåget till Helsingfors ! Vi var framme nångång kring 11 tiden, gick direkt till hotellet för att boka in . Före vi for till borgbacken gick vi till en butik och handlade lite gott till kvällen :) sen blev det borgbacken från klockan 13.00 till 18.30, orkade inte vara lägre där båda hadde jette ont i fötterna :s men vi hann endå åka allt vi ville och roligt var det med <3 :)
Senare på kvällen gick vi och äta till Siciliano vart de finns världens bästa spagetti och köttfärssås !




Tisdagen blev shoppas i Kamppi , Forum , Itäkeskus !
hittade inte så hemst myket men helt tillräkligt mycke nog :)




topp från seppälä , 9.95 euro .               väska från seppälä 14.95 euro .



t-shortorna från gina tricot , 9.90 euro /st .



"huppare" från gina tricot , 24.90 euro
.




väska från Accessorize , 17 euro .




byxorna från H&M , 14,95 euro . (minns int prise rikit)




shortsena från Vero moda , 9,95 euro .


de där har ja köpt då + 2 diadem och ett armband som ja inte orka fota :)
fotona e nog int dom bästa men hoppas man nu fattar nogo av dom .


Men nu orkar jag inte skriva mera , skall försöka laga mitt hår nu !
det är helt omöjligt att få så som man vill .
om en timme ungefär slutar Jonas så sen blir det bio :)

Tjau .










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0