kort om veckoslutet + torsdag .

Soffi sovde över hos mitt från Onsdag till Torsdag .
På Torsda moron for vi till kyrkan på Maries & Saras konfirmation , efter det for vi hem till Maries :)
senare mot kvällen blev de några rundor till Ekenäs & Karis .
mera om den kvällen behövs int vetas :D

Jag och Soffi hadde sovit över hos Marie från torsdag - fredag , så vi steg upp nångång kring 11 (sku man int tro)
eftersom Soffi måddes hem då .
nångång kring 3-4 tiden for vi till pumppis med Sara och Ina som hadde redan varit där en stund =))
Jonas var också med en tid :)
Jag och Jonas var och bowla i Ekenäs från 9-10 , efter det for vi till hans en stund , och sen ti abc .

Fick sån lust på Hesburger mat då , så köpt en Juusto ateria . ( fettobarn )
och före vi hadde fari och bowla hadde vi också vari till Hesburger och äta ..

Lördag hadde vi turnering i Myllypuro som jag nu redan ha skrivit om .

Men första matchen spela vi nu endå bra , men förlorade endå 4-3 :s
andra matchen igen gick inte så bra , förlorade 5-0 .
men min dag var inte den bästa då heller så ..

Söndag hadde vi igen match i Myllypuro .
Jag , Mimmi , Soffi & Jessica åkte med Jonas dit =))
matchen gick gänska säätäns skiit , minns inte om vi förlora 7-1 eller 8-1 ?
men vi slapp till mäkkärin iaf efter turneringen ! wippiduu .


Men ett stort TACK till Mimmi som ville ställa upp och vara i måle !
på grund av att Tessu inte kunde komma ..




en bild från Pumppis .

- Emma .










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0