Parempi elämä kun toisilla .

Nu ska ja berätta lite mera om min fredag och lördag

på fredag efter skolan for jag med Jonas och hans 3 andra kaverin till Iso Omena !
vi va där nog några timmar .
hittade nog något smått också :)  

Parfym , seppälä  9,95 euro



Puder , seppälä 6,95 euro



T-shorta , H&M  4,95 euro
& "Topp" , H&M 6,95 euro



fick inget bra foto på min Leopard topp eller t-shortan :s
senare på kvällen var jag och Jonas ute , och sedan sovde ja över hos han =)

lördag var jag med Soffi , Ina , Marie & Sara till borgbacken !
vi steg på tåget klockan 12 i Karis som for till Böle som vi steg av och sedan gick till Borgbacken =))

Dagens låt :  Cindy lauper - girls just wanna have fun .

outfiten i borgbacken


där e också min nya t-shorta ja köpte i Iso Omena på fredag :)


hadde nog de skit kul i borgbacken , synd bara att tiden for så hastit :s
och att de börja regna och åska så typ alla maskiner stängdes till någo en halv timme / timme :/
men till den sista timmen öppnades nästan alla maskiner igen
så vi fick åka lite före vi skulle ta tåge hem till Karis igen .

Bilder från borgbacken










har så fin min -.-








- Emma .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0