måndag

Nu är det bara 4 dagar kvar skola mera sen börjar SOMMARLOVE
Gud va sköönt ! inga läxor & får sova hu länge ja vill + mycket annat nog .

Min sommar kommer bli härlig , hoppas vädret är soligt hela sommarlove !
har inte så mycket planer till sommarlovet , men skall för det mesta nog vara med Marie , Ina & Soffi
Jonas har väll ganska mycke jobb :/ men hoppas han nu endå inte har så mycket att ja inte alls sku hinna göra något med han , som t.ex fara till borgbacken , shoppa och sånt vi har planerat :)
men nu inge mera om mitt sommarlov utan nu går vi vidare !

och om bara 4 dagar far jag till London
oiii gud de kommer nog bli härligt ! <3
ska shoppa upp alla pengar ;)
Ska få låna Hannas system kamera , så de kommer nog bli myki foton ;p

har haft de ganska lugn skoldag idag , som tur nog =)
den såg ut så här :

Modda > presentationer .

Matta > helt vanligt nog :/

Musik (2timmar) > ena timmen tala vi om allt världens , andra timmen satt vi ute och spela .

Finska > lekte

Geografin > Pumppis + karkki + lek .

helt jees vah ? ;>

Imorgon vet jag inte vad jag skall göra , bli i Karis väll ?
Men skall också komma hem med buss , för måste börja packa lite i morgon redan
eller se vad allt jag ska ha med till London :) .

AAAH , e annors helt kåt i den här låten > Dj raaban - Anima libera 8D

Men nu skall jag fara och sova , Gonatt ;>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0