i can be your hero baby .

Första prao veckan är just slut , och den har gott helt bra :)

Skall bli skönt med veckosluut
!
Imorgon on skall jag bara vara med Jonas och ta de lungt :)
På lördag fyller min fafa 60 , så vi ska på 'fest' till dem .
Söndag skall jag vara med Hanna !

Köpte i tisdags en ny plånbok och sportbhn . :)
Sportbhna e faktiskt bekvämä , skulle kunna köpa några par till eftersom dom bara kostatde 15 euro .

Har också fått kompisfoto på mej och Mimmi , de blev bra vad jag iaf tycker :)
hoppas vi får dom andra bilderna också snart ..hoppas dom blev någolunda bra .

Nu ska jag fara och se på tvn , får hoppas det kommer något intresant .
vi hörs !



Min kusin Laura och Jag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0