1.11.2010 .

Har inte bloggat sen torsdagen så ska kort berätta om veckoslutet !
Fredagen skulle jag ju fara till Sello med Mimmi men hon var ennu sjuk så hon fick inte komma ;s
Så åkte istället till Lojo med Jonas , köpte en shorta och bhn från KappAhl och puder, kajal & hårspray från k-citymarket . Och resten av kvällen var jag med Jonas C:

Lördag steg jag upp kring 11 tiden , gick i dushen och sen for vi till Karis ! For hem till Jonas och gick ut med Toffe sen åkte vi in till stan , till Sisu areena för dom hadde någon slags 'HALLÅ' dag . Redrama var och upptädde där . Eter att vi varit där i ungefär 20 min for vi till Knäppen och åt , Jag åt en lövbiff ;D
Kring halv 6 tiden var vi och söka Mimmi och åkte till Ekenäs på Halloween fest hos Jennie !
var rikitigt kul där, spela en del spel och talade :)

Söndag hadde vi då match , första matchen var då mot Oilers förlorade 5-3 , andra spele var mot LoSB och vann 4-2 och den sista matchen var mot ÅIF och förlorade 6-4 . Mellan första och andra matchen var vi med Jonas till Itäkeskus , hann inte vara där någo länge , men iaf hann jag köpa en huppare som var från Gina tricot .
Men för min del gick matcherna helt okei, har ju ny maijla så var lite ovan att spela med den ..

hupparen från Gina tricot , 24,90 .


E nu hemma och borde läsa till Finska prove men skall nog snart göra det, har finska provet i morgon och har inte ennu läst någo , bara lite på ordena igår . Hoppas ja iaf sku få en 9 !
Fick annors ut mitt sammhällslära prov idag fick en 7 , helt okei nog men sku nog ha vilja ha någo lite bättre ..
Men nu ska ja fara och läsa ti finskan , så vi hörs .




Alli , Alle & Jag i Esbo på v-slutet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0