Biolla prov suger !

Har nu läst ti biolla prove tillräkligt , blir helt yr av alla värdens celler och magsmältningssaker .. :D
nejnej .. men i alla fall - Jonas har fixat ny bild och text till min blogg , Tack

Har idag haft träningar - okei nå vi var bara 3 stycken + pappa och Jonas .
har imorgon också träningar , får se om man hinner fara .. borde läsa till engelska provet har inte ennu läst någo på de och har det på tisdag ;s Efter träningarna var jag med Hanna som jag inte heller har sett på vadå 1 vecka kanske ? Vi städade mitt klädskåp och hanna gick hem med 2 kassar av mina gamla kläder :'D hehe .

Nu ska jag gå och mysa med Jonas lite och sen blir det nog natinati för min del , Gonatt !




Jag och Jonas hund Toffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0