Gomorron .

Har nu stigit upp , och skall snart gå i dushen för att sen hitta på något med Jonas (:
Sku vilja ut och äta nånstans och senare
se på film + att sku också vilja ut på en LÅNG länk ;) . Igår var vi hemma hos mitt och hade sällskap till min fafa , för mamma och famo var på nån teater juttu ..

Imogon blir de då match i Virkby - första matchen kommer vi vara 5 st . spelaren , Jag , Mimmi , Jennie , Hanna , Alli  + vår bästa målvakt Sandra ! får se hur det går .. men som tur kommer Amanda , Natte & Lenny till andra matchen som är klockan 2 mot HAHY - För dom skall vi vinna !! :P

Men nu ska jag i dushen , så vi hörs senare !




I will stay by your side now and forever ,
I will always only be in love with you .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0