HÖST !

Har inte bloggat på helt jette länge , har inte haft tid eller sen bara inte orkat .
är nu hemma hos Jonas och bloggar lite .. så länge han e på andra datorn o ser på telefoner o sånt ..

Skolan har nu då börjat , o de har hänt ganska mycket men den saken tenker ja inte ta upp här på bloggen ..
har fått ganska bra i förhör och så , och proven har nu gått sådär helt ok . Men inga underkända iaf :)
Fick t.ex. Igår 9½ i finska uppsatsen och 6 i matta prove .

För typ 3 veckor sen var min klass till Kisakeskus i pojo , i 3 dagar .
det var helt kiva där - vi hadde alla världens olika lekar och spel , ex : väggklättring , bågskytte , paddling , innebandy o.s.v. Delade rum med Mimmi , Janni , Anna och Jessica :) trevligt sällskap .

Bilder :


Mimmi , crisse , Janni , Jens & Jag .


vår första plätt ..




conny , janni , ekebom & mimmi .


Frans , Jag & Exell .



Har också nu fått mitt mopokort :) klarade de inte på första gången ..
har nu bara nån kaki skoba men pappa lovade köpa till mej en ny skoba ti nästa sommar !
tycker också de e helt onödigt att köpa den nu , för kör endå int nu så mycket , allt för kallt .
har nog kollat ungefär hurudan jag vill ha , men vem ha sakt att de int ennu hinner komma någån finare och bättre ? ;)

Har också fått en Canon EOS 450D med objektiv av Mamma och Pappa till födelsedagen :)


http://www.arrelius.se/live/wp-content/uploads/2009/04/canon_eos_450d.jpg http://www.pma-show.com/news_images/00369_canon_eos_450d.jpg


För typ 1 vecka sen så flyttade Jonas in till deras hus , han har bott ute i nå garage liknande juttu
men han kan inte bo där under vintern för de blir allt för kallt .. Så hans mamma har målat och köpt nya möbler till hans rum inne i huset - och de är helt jette fint !





nu ska jag gå o läsa ti biologi prove som ja har på måndag .
hörs senare .









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0