Höstlov !

Ups har inte bloggat på några dagar igen , sorry .
men ska ta igen de väll nu då och berätta lite vad jag gjort sen måndagen då ja senast bloggade ..

På tisdag var jag till Sello med Jonas vi for dit efter att jag sluta skolan och var hemma nångång 20 över 9 .
köpte int så mycket men någo smått nog






tröja från H&M 14,95 .




skor från H&M 12,95 .



armband från Kappahal 8,95 .



från stadium 6,90 . vattenflaska från Staduim 1,50 .

+ ennu spennen .


Och nu äntligen hade pappa vari och köpa inneskor till mej  :)
dom e från Intersport kostat 109 euro men pappa fick dem för 80 euro .





Igår var Hanna till karis med mej , vi var och äta och gick till canny och cruisa med Jonas :) .
Fick för kanske 3 timmar sen veta att PAPPA har födelsedag imorgon , och måst fara lite tidigare till karis och köpa någon födelsedags present till honom , någo bra exempel ?

Har träningar klockan halv 6 till 7 , sen får ja se vart ja far och sova inatt , för borde nog vara hemma eftersom pappa har födelsedag imorgon , ska med Jonas senare imorgon fara till min famo och fafas stuga och vara där över veckoslutet så kommer nog inte blogga något under veckosluutet .
Och på söndag skall Hanna komma övernatt till mitt ! it will be fun ;)
för har ennu ledigt på måndag .

men nu ska jag och Hanna ta och göra någo , så vi hörs !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0