this is not my day !

Skoldagen gick helt bra för min del ..
Imorgon har jag Innebandy i tillvalsgymnastiken :) hoppas de går bättre än mina träningar idag !
för dom sög så in i någo ! mina passningar gick ennu någo lunda bra men ja gjorde inga mål och mina skott var helt åt skogen = sämsta träningarna nånsin !!

men en positiv sak va de endå med att jag sög idag på träningarna var att pappa tyckte ja måst få en ny maijla så vi ska fara och kålla en ny till mej, kanske på fredag - om vi far med Mimmi till Sello :)

Har i sellos Intersport kollat på en sånhär maijla( bara att den ska vara svart/röd . )
http://www.sportia.fi/files/sportia/salibandy-tarvikkeet/Exel-X32.jpg



men nu ska ja ta och fara och läsa min bok
har bokpresentation på torsdag och har ennu någo 80 sidor kvar och läsa !

Tjau .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0