torsdag .

imorgon är det Fredag - äntligen !
Fick ut mitt engelska prov här på onsdagen , och är jette missnöjd över vad jag fick men nåjoo nu har vi sekert ett nytt prov här före jullovet iaf .
Nästa vecka kommer bli kort i skolan har ba skola från måndag - torsdag för på fredag och också måndagen där efter har vi Höstlov ! har inga planer igentligen , men borde iaf fara till Helsingfors och träffa Jennika ,för hon har nu länge lova mej att vi sku fara på bio , men de har aldrig blivit av , men nu ska vi hoppas att de passar sej :) för har verkligen inte sett Jennika på jette länge , har mycket att tala om ! ;)

Ja och imorgon är de ju då Fredag - vet inte rikitgt vad ja ska göra men i alla fall ska jag övernatt till Jonas .
Lördag har ja inte någo planer tar väll dagen som den kommer ,borde läsa lite på samhällsalära provet som jag har på Tisdag tror jag .. Men söndagen har jag match i Virkby med c-flickorna !

Har spelat 2 och en halv timme sähly idag - först på skolinnebandyn en timme och sen på elits träningarna i 1 och en halv timme :)
Mina träningar gick helt bra idag bara att mina passningar sög i AIK övingen ..

Nu ska ja kolla min Facebook , och sen blir det nog Gonatt för min del .




saknar sommaren ! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0