måndag .

Sitter hemma hos Jonas nu , slutade skolan för en stund sedan .
skulle läsa på mitt engelska prov ja har imorgon men har glömmt mina böcker hemma ..
så de blev ingen läsning heller , nå får läsa extra efter träningarna ikväll :)

har nog inte alls lust att fara på tränigar har ont i benen och vristerna efter jumppan idag , inte i alla fall med dom inneskorna ja nu har ! Pappa lovade köpa nya inneskor till mej men joo om de e något min pappa ska göra eller komma ihåg så kan de ta en stund före någo händer .. :D

har kollat på Asics , bra märke och bra för vristerna (y)






kommer knappast blogga något mera idag , kanske något smått men det ser ja senare om ja hinner !

'

bild från oilers games i April 2010 .
domaren och Jennie (till vänster) tycker helt samma men min faija dit bakom tycker int rikit så :D
och jag (till höger) såklart står där o ser trög ut .. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0