torsdag

Imorgon är det FREDAG !
Får hoppas Mimmi e frisk , så vi slipper till sello ! Annors åker ja sekert med Jonas :) måste köpa nånting till Jennies Halloween fest i Lördag + såklart något annat också ;)

Hade skolinnebandy idag , slapp med i laget som vi ska turnera med (jee) om kanske 3-4 veckor . Hadde också egan träningar idag , dom gick nog iaf bättre än i tisdags men inte endå någo bra ;s

Imorgon ska ja då till Sello endera med Mimmi om hon e frisk annors med Jonas , efter sello skall Jonas till mitt övernatt :)
Lördag vet jag int ennu riktigt vad jag ska hitta på men joo .. Och söndag har jag ju matcher i Esbo Baroona arena (hette de väll ?) Har första matchen redan klockan 12 tror jag och andra matchen 5 .. Kommer där imellan åka till Myllupuro och se på pappas egen match o shoppa i Itäkeskus ! Blir mycket shoppas den här veckan ;)

Fick annors mina kläder från H&M idag :)
men nu ska ja sluta skriva och göra nå vettit istället , Snart och sova e trött o stressad .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0