17 dagar kvar . ♥

blääh skoldagen började med att man fick ut matta provet som for åt reven ! men en positiv sak var det att vi har ennu ett matta prov i någo skäde , så de är bara att satsa till det då .
Vi hadde boboll på gymnastiken idag - som var ganska sådär jaa laamt .
Geografi provet gick helt bra vad jag ifall tyckte :)

Efter skolan var jag en stund med Mimmi och Ina på stan :)
Kring fyra tiden for Mimmi och Ina hem och jag for till Jonas , men där va vi inte länge för sen for vi till Koti pizza och äta ;D

Har också hunnit vara med Hanna idag en stund !
och den apan ska komma ti mitt imorgon övernatt , ujeees (;


Men nu ska jag gå i duschen , heiippaa .


En bild på något jag inte får göra . 



Röka .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0