En dvärg på rymmen (;

åååh är helt trött , sku kunna fara och sova redan men de ska ja nog endå inte göra än .
Har spelat innebandy på gymnastiken idag , hehhe hadde ganska bra lag - Mimmi , Marie , Ina , Jessica & Sara Lö , vi hadde ingen målvakt men endå vann vi ganska överlägset ;) hehe .

Min mofa är här, han och pappa försöker fixa min skoter, men de ser lite dåligt ut .. den hade tydligen inte bara punktering utan det och något annat -.-' .

I lördag skall jag se på damernas match i Karis med Mimmi , mellan matcherna ska jag cruisa med Mimmi i stan om jag fått min skoter i skick tills det , HOPPAS !
Och senare på lördag kväll blir det kanske Knäppen med Elit flickorna (:

Imorgon får jag sekert ut mitt finska prov .. hoppas man nu i alla fall sku ha fått en 8 .. men knappast .
Har nu lyssnat på låten ' Daniel Adams Ray - Gubben i lådan ' 100 gånger om och om igen :D men den e helt SKIT BRA ! :))


En bild någon annan har tagit på mig .



@ Marie c;



Kommentarer
Postat av: janina

samma här, finskan gick noo int så bra:s

2011-04-14 @ 22:13:17
URL: http://sofiaojanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0