I miss u . ♥

Imorgon får jag träffa mina släktingar som kommer från Norge , jejeee :)
har inte sett dem på över 1 och 1 halft år :o
Vi skall sekert och shoppa och gå ut och äta någonstans , och sen kommer dom troligen och sova hos oss till Lördagen :)

Och på lördag är det ju vappen , har ingen aning om vad jag skall göra ennu .
vädret ändrar hela tiden så man vet int ska man vara ute eller inne .. men jaa de ser man väll sen .


Spelade fotboll idag på gymnastiken , var faktiskt ganska kul :)




Min små kusin Emma från Norge





Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack :)

Lovar att köpa någo fint åt dig ! .. Så har du någo att se fram emot ;')

<3

2011-05-03 @ 08:45:09
URL: http://mrcds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0