Min mofa är bäst (;

Förlorade igår 4-0 med c-flickorna , men vi fick endå silver vad som är mycket bra ! (:
Ja tackar alla flickor för ett ljuvligt spel igår , och att ni alla va bäst .


Efter matchen igår blev jag och jonas en stund i Hesa och se i butiker , köpte en väska & en topp . Sen åkte vi med spårvagn till nån hall för att se på c-pojkarnas match , de förlorade 4-3 ;s men de fick också silver :) och nu e nästan alla c-pojkar skalliga :D haha .

Idag har jag varit till Tammerfors med mamma och Jonas och sett på pappas matcher , första matchen vann dom 3-1 och då steg dom till final , men final matchen förlorade dom 3-2 .. Och vet ni vaa ? Dom fick också silver :D så nu har c-flickorna , c-pojkarna & pappas Rangers lag fått silver :) .
och mellan matcherna var jag till Ideapark med mamma och Jonas , de var ganska nice paikka :) köpte en huppare , springskor och doftkulor till mina inneskor .

Var för en stund sen ut med Hanna och cyklade lite , kul hadde vi som alltid ;)

Imorgon skall jag fixa min skoter klart & läsa till finska prov !


Dag 10 ; En bild på en plats du besökt .



Rhodos


Kommentarer
Postat av: Amanda

Var på Rhodos bodde ni? :)

2011-04-17 @ 10:53:42
URL: http://janniftamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0