30 dagar kvar . ♥

Heii .

Har inte bloggat på några dagar , har helt enkelt int haft tid .
På tisdag var jag till Ekenäs och se på Jonas när han spelade sähly , de hadde någo slags skolsäbä , så dit sto man sen ti vadå 5 timmar jejee . Onsdagen alltså igår var jag till Iso Omena med Jonas , köpte bara ett par shorts till sommaren , en t-skjorta & hårspray .
Idag har jag varit i skolan, haft 2 timmar hussa , hälsokunskap , 2 timmar gymnastik var vi spelade innebandy och till sist religion .
Kom för en stund sen hem från träningarna och snart skall jag äta något och sen fixa en rapport som ska va klar tills imorgon . Fick ut mitt sammhällslära prov på onsdagen som jag inte var riktigt nöjd med..

På lördag blir det Final matcher i Helsingofors mot LoSB .
kommer bli tuffa matcher , men ska hoppas vi vinner eller jaa vi vinner nog ;)
Efter matcherna ska jag, Jonas, mamma & kanske Mimmi bli inne i Hesa centrum och shoppa ! ((:
nångång efter klockan 4 skall vi och se på c-pojkarnas match i Myllypuro !

Så att dom har lovat fint väder till Söndagen , får hoppas de är fint väder hela dagen ! Eftersom ja skall till Tammerfors tidigt på morgonen för att se på pappas finalmatcher och sku borde fixa skotern på söndag så man kanske nästa vecka kan köra ren ;) men får se om man hinner .

Men nu ska ja sluta skriva , heippa .

Dag 8 ; en konstig bild .



hehe Tommis finger :D
tycker de ser ganska konstigt ut .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0