I can't stop thinking of you ♥

Här sitter man hemma och äter Risen nomnom ! Tjockkis (;
Hadde på morgonen lite små feber och en jävla huvudvärk så bestämde mig för att bli hemma .

Träningarna igår gick helt bra :)
snart börjar annors våra matcher, kommer bli kul men samtidigt spännande !

Efter träningarna igår for man en sväng till Ekenäs och så på lägenhet !
mycket gullig etta :) skulle vara perfect till mig .
ska bara ta och övertala pappa !

i övermorgon har min sötaste apa födelsedag ♥ Puss !
Imorgon skall jag träffa Erco en stund, sen ska ja med ta och hinna se apan min :)
och på torsdag ska ja vara med Hanna och efter träningarna med Mimmi !

Nu ska ja ta och göra någo vettigt
eli se on moro !




Joskus pienenä






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0