saknar dig helt massor

Har inte än slutat med de tidigar 'dag' juttun, haha :D
men börjar med det här å tar de andra sen !

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 - Inehållet i min väska
Dag 3 - Min favoritårstid
Dag 4 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 5 - EFIT (ett-foto-i-timmen)
Dag 6 - Typ av killar jag faller för
Dag 7 - Min favorit högtid
Dag 8 - Bild på mig och min bästavän/vänner
Dag 9 - Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 10 - Mitt drömbröllop
Dag 11 - En bild på mig själv för ett år sen
Dag 12 - Nånting jag ångrar
Dag 13 - En person jag vill träffa just nu
Dag 14 - Vad jag åt idag
Dag 15 -MIn favoritfilm
Dag 16 -En låt som gör mig lycklig

Dag 1 :



1. Ja spelar innebandy
2. Jag e 16 år
3. Jag tycker om sommaren
4. Tycker om ti fota
5. Ja går på närvårdar linjen i Ekenäs
6. Mina favorit färger är brun, ljusröd & vit
7. Ja ÄLSKAR ATT SHOPPA !!
8. Ja jobbar på Säästö Pörssi (ideerna börjar ta slut)
9. Ja älskar ti sova
10. Älskar att lyssna på musik

Ska börja gå å lägga mig så småning om, har jobb imorgon så..
bloggar mer imorgon !
Tack å Go natt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0