I ♥ chocolate

Vet inte vad jag skall blogga om ;s men har endå lust att blogga .
så måst väll komma på något att skriva om..

Har i lördag match med c-flickorna i Lojo .
Vi ska spela mot SCH och LoSB . Vi ska nog vinna dem . (;
Och ennu lite kort om min majla, så pappa sa att han skulle se om han hinner fara efter den imorgon ! wippiduu .

Fick idag mina shorts från H&M som ja beställd för kanske 2 veckor sen, men dom var allt för stora ;s harmar så satan ! Så nu måst jag skicka dom tillbacka.. vet int rikit om jag ska beställa någo annat iställe för dom eller om ja bara ska dom tibax .

Men nu måst jag och laga mina läxor .
Sen i dushen & sen och sova men före det varm Kakao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0