I'm not guilty .

Träningarna gick helt sådär för mig idag, skulle nog ha kunnat gott bättre !
Några pojkar var också med och spelade med oss flickor .

De var meningen att fara och shoppa imorgon, men får se vad de blir med den planeringen..
På lördag ska jag och pappa efter skotern från Lojo :)
Och på söndag ska jag, mamma och Jonas (?) och se på pappas match :) och efter det till famo & fafa för att äta .

Håller på att laga min modda läxa nu, ska skriva nån fucking miljöbeskrivning -.-'
så borde fortsätta laga på den nu, så bloggar mer imorgon, om ja inte kommer på något till att skriva om ennu senare idag .

Tjauh .




Miss you honey
har inte sett dej på en evighet !
på söndag ska ja se till att ja har tid för dig !
♥ Puss .


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ujj Emma<3 : ))) den e hemsk !

2011-02-04 @ 14:10:01
Postat av: Emma

hahha nää den e ju sööt! <3

2011-02-04 @ 20:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0