rumpppaaah .

Hmm, va ska ja berätta idag då ?
Jaa har haft en ganska lätt skoldag idag, 2 timmar hussa, hälsokunskap, 2 timmar gymnastik & religion . (:

Träningarna idag gick inte så jette bra ;s Men tycker int heller om torsdagens träingar
tycker mycket mera om måndagens träningar, vet inte värför ? ^^
Efter träningarna blev jag och se på herrarnas match, Mimmi var med och tittade (;
Fick inte min majla idag eftersom pappa inte hann efter den, men får hoppas han hinner imorgon !

Imorgon blir det som tur fredag !
Då skall jag & Jonas fira min och hans 9 månaders dag som var på måndagen (; skall och äta & bowla !
och jeejee sen blir det lördag ! Betyder matcher med härligaste c-flickorna !

Sitter nu och mummsar i mig aleksanterinleivos namnam (; .. fetttooh ehhee .

men nu tenker jag sluta blogga för idag !
Gonatt



kompisfoto 2010 ! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0