fucking school .

Nejh imorgon börjar skolan igen ;c . Tycker de skulle kunna vara sportlov ennu en vecka till (; Borde ha fysik prov imorgon men ja har boken i skolan så de blev inte så mycket läsning till det provet :D Men jag har nog skickat till Mattis (min fysik lärare) att ja glömt boken i skolan och om ja sku få ta provet nån annan dag, men inga svar har jag fått ;s

Idag har det varit helt jette underbart väder ! med + grader !!
Var ut på länk med Jonas där nångång på dagen, om man nu kan kalla det länk.. sprang 3 km och gick 4km hehe men länk som länk .

Nu ska ja ta och se vart ja lagt pappren som skall lämnas in imorgon om nå 'ansökning till yrkesutbildning', sen skall jag ta och mysa med Jonas (;

Heiippa .






Sinä ja minä aina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0