You have not told me everything..

Idag är det då måndag .
betyder alltså träningar, men vet inte ennu om ja orkar fara eller om ja ens hinner fara .
Efterom vi ska nångång efter halv 5 nånstans i Ekenäs och föra min gamla skoter till nån typ som ska köpa den .
Men om ja nu sku missa träningarna idag så sku de nog inte vara hela världen eftersom de sku typ va min första gång ja int sku ORKA fa på träningarna .
För ja brukar nog allti vara på träningarna, dom gångerna ja int ha varit på träningarna så har jag varit på kalas, resa eller sen har jag läst till prov .

Senare ikväll kommer min söta Hanna övernatt till mitt (;
vet inte ennu vad vi skall göra men allti hittar vi på något !

Några bilder från sommaren .















hehee (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0