de va kärlek på första ögonkastet

Hej, har inte riktigt haft tid till att blogga ;s
men ska berätta kort vad som hänt under senaste veckorna .

Tallin resan var helt jees..
köpte inte så hemst mycket bara farkkun, 3 toppar, leder rock, väska, shorts, underbyxor .

denähär veckan ha jag bara vari på jobb & med Hanna !
utom igår , som jag var hos Jonas .

Har funderat på att laga hål i öronen igen (: skall se när jag skulle ha tid att gå och laga .
På lördag blir det Plaza med Hanna hiihihii (;
och på söndag igen jobb ._.'

var annors idag på sommarens första 'dopp' hehe liite sen juu
men nu ska jag och Hanna ta och hitta på nå buuuus (;;




last summer .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0