regge rekkaaa

Heissan !
Har inte bloggat på några dagar ;s men har inte riktigt haft tid .
men skall nu istället berätta lite vad som hänt C:

På måndag var jag och shoppade med min kära Hanna banna i Sello c:
hadde det skit kul !
köpte bara ett par leggings, en kofta, bikiini & sockor .

På tisdag gjorde jag inte så hemst mycket .
var på jobb.. träffade Ina och Sara ett varv, sen var jag bara och se på Jonas träningar .

Idag har jag varit på jobb & varit med Hanna .
har annors också köpt en mopo hjälm idag , eller jaa pappa betala men endå (;
Imorgon skall jag köra från Esbo till Svartå med skoba jejee ._.
har imorgon innebandy träningar JESS !


dag 11 en bild på min telefon
Nokia E72 .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0