19.06 2011

Då ha man sett September, Petter, Paradise Oscar mm live ! Slapp in gratis ti popkalaset.. hihi (;
Träffade min kusin Mine som ja inte sett på en tid, helt kul .

Steg upp idag en kring halv 2 tiden :D hehe .
inte ha man gjort så mycket idag heller

Imorgon börjar sista veckan i säästö sen blir det barnvakt i Esbo i tre veckor sen blir de tillbacks ti säästö .
på fredag ska de troligen bailas lite (; Midsommar
hoppas bara det inte regnar ! annors får man se vad man kommer på .


det där dag grejjan jag håller på så dag 3 var att jag skulle berätta två NYA sanningar om mig
och jaa jag kommer inte riktig på någo sånt, så hoppar över den och skriver de senare när ja kommer på något !

Dag 4 : snyggaste kändiskillen



Chace Crawford .



Kommentarer
Postat av: janina

Att den e ! (;

2011-06-19 @ 23:03:08
URL: http://sofiaojanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0