nii varmaa vittu

Nu har barnvakts arbetet börjat här i Esbo !
idag hadde jag första dagen, som nog var helt kul . Var och spelade Mini Golf, åt glass & spela en massa spel :) Imorgon blir det sekert simmning .

Imorgon skall jag kanske till Lumene och Lippulaiva .
Och på onsdag hoppas hoppas så slipper Soffi ti Iso omena med mig ! C:

Mimmi är i Karis enda tills fredag moron, så skall försöka se henne också en stund på torsdag kväll !
På fredag blir det troligen Hangö igen.. om vädret håller, det har nämligen lovats regn och åska ;s
och på lördag blir det troligen Sello med Soffi, Sara & kanske Larisza =))

Hadd fått mail att mitt H&M packet ha fari tillbacks ti H&M.. för att ja muka ha setti fel adress men de hadde ja ju inte, och int ha ja fått någo medelande heller att ja sku ha fått mina kläder :o vitttu ! hoppeliigen får ja ennu mina kläder den här veckan .


Dag 8 - min högsta önskan just nu är att de skulle vara torsdag klockan 3




Soffi & jag för länge sen :)



Kommentarer
Postat av: Soffi !

Aww. ja kmr ihåg denhär bilden !:)<3

2011-07-03 @ 19:28:16
URL: http://soffimoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0