130611 .

ush vilket väder ;/ vart tog solen vägen ?
man får väll ba ligga hemma i sängen och slöa sig vid datorn idag när de int finns så myki annat att göra .

ska berätta kort om vecko slutet..
På lördag var jag på jobb till halv 3 sen åkte jag och Jonas iväg till Masaby på min famos 60 års kalas .
vi kom hem nångång halv 1-1 tiden, ska setta in några bilder från kalaset (:

Igår var jag hemma hos Jonas, vi hadde lite kaffe och kaka för hans pappa som fyllt år på onsdag
så nu har man mummsa i sig en massa god saker hela vecko slutet hehe ;P
Idag har ja vari på jobb från 9-15, sen for jag hem till Mimmi för att låna lite kläder för måddes köra hem i regnet!

Nu ska ja fa och läsa min nya Frida tidning, MOSH !



















Kommentarer
Postat av: Soffi !

hello ! ja tänkte köpa en likadan klänning ti avslutningen :D men juu den e fiin :)

2011-06-15 @ 17:20:18
URL: http://soffimoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0