Black and Yellow .

Halloj !

skolan idag har varit helt kul :)
lagade i hussan bröd, och mitt blev helt jette gott vad jag i all fall tyckte .
Fick 10 i mitt finska förhör I like !

Imorgon skulle jag inte alls orka fara till skolan ..
mitt schema ser ut så här

Matematik
Matematik
Gymnastik
Gymnastik
Samhällslära
Geografi

Enda saken som är bra med morgon dagen är att vi skall spela innebandy på gymnastiken ! Trodde vi skulle ha någo vaksim (eller vad de nu sen heter) men de har ändrats och lika så bra de .

Men nu ska ja fara och se på salkarit .




I söndag ser jag den här apan .



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men så kommer ja ti skolan å då blir allt SUUUPPER <3

2011-03-08 @ 18:57:54
URL: http://mrcds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0