Memma me sockäää pååh :D

Heissan .

Skoldagen igår gick int så bra , kom 10 minuter för sent till första lektionen, andra lektionen hadde ja glömmt min enkka bok hemma , kunde inte vara med på gymnastiken för har helt jävligt ont i halsen ;s int för att de gjorde så hemst mycket för de var länk ute i snöyran . Och på finska timman hadde jag också glömmt boken hemma . hohho nu får man vara glömsk .

Var för en stund sen till Koti pizza med Jonas , snart skall vi äta lite memma (; nomnom .
Senare på kvällen kanske nångång 9 ? ska vi och Bowla !
Och imorgon blir det matcher i Sibbo med c-flickorna !

En bild på mig för ett år sedan .



Sori men jag hittade ingen bild som gör mig ledsen så ja hoppar över dag 4 .
Den här bilden e tagen för ungefär ett år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0