Värför ? ;c

Veckoslutet har varigt de jobbigaste veckoslutet för mig på en jävlit lång tid..
jag hoppas verkligen de ALDRIG MERA kommer hända något liknande !

Nåjaa men iaf veckoslutet har gått fort, Fredagen hände de inget speciellt som ja vill berätta om.. men på Lördagen var jag och se på pappas matcher i Myllypuro efter dom for vi på min kusins 14 års födelsedag (:
Idag har jag varit hos Jonas, varit på träningar och sen har jag inte gjort så hemst mycket annat.. läst ti prov och sett på tv .

Imorgon är det måndag igen, och det betyder skola .. ååh .
men nåjaa hoppas den här veckan går lika fort dom förra veckan !
för på Lördag far jag till Tallin (; hihhii .

Men nu ska jag se slutet av Sex and the City 2 , så byebye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0