provläsning .

Ska hastigt blogga lite före jag igen skall och läsa till sammhällslära provet !
Spelade idag fotboll på gymnastiken, de var nog helt jees ! Hadde i alla fall speciellt roligt med Ina & Ela, hhaahha .. Jess (;
Efter skolan blev jag i Karis med Jonas en stund, gjorde inget igentligen körd i runt i typ en timma , trööökit .
men kanske man nästa gång kommer på något roligare .

Imorgon ska jag läsa till prov & fara på träningarna !
inte så mycket annat, så kommer knappast blogga något då ;s

Men nu ska ja ta och fortsätta läsa till provet .
hah hoppas ni har en bättre kväll än jag :)



Jejee, i söndag match i Sibbo (;




Kommentarer
Postat av: -iina

jess !

2011-03-23 @ 18:50:20
URL: http://ligloddandleopard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0