Tallin here I come ! (;

Tjauuh .

Skall nu blogga något smått före jag skall packa klart och se på film med min älskade Jonas :)
Imorgon skall jag då till Tallin, så kommer inte blogga först kanske på söndag kväll, om ja orkar .. annors blir det på måndag eftermiddag / kväll .

Skoldagen har gått ganska fort, fick ut mitt engelska förhör som jaa inte gick så bra ;s
Spelade foboll på gymnastiken idag, de var 3 mot 3, med Citta i ena målet och Frans i mitt lags mål, på mitt lag spelade Jag, Mimmi och Sara Lö . Och jag och Mimmi gjorde ett skit snyggt mål (;
Efter skolan for jag med Mimmi & Jonas till Darin och äta, gick också in i Canny .
Har klippt Jonas hår idag (; haha blev nog faktiskt helt bra !

Dag 2 ; En bild på din sminkLÅDA .




ursäkta för en dålig bild .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0