Måndag .

Slänger hastigt in ett inlägg före det blir läsas till Fysik förhöret .

Skoldagen har gått bra och konstigt nog fort .
Fick ut mitt geografi prov, som jag fick 7- i , är helt nöjd eftersom jag inte är bra på geografi .
Skulle igentligen ha fysik förhör idag, menmen Mattis hadde glömmt att laga ett förhör (väll?) så han flyttade de tills imorgon - så skall läsa så sjutton perkele på det .. eller sen inte (;

Tallin resan gick bra, hadde det kul (:
köpte inte så mycket, några skjortor, en tröjja, dödö, hårspray & dushkräm . (bilder kommer)
Har inte så mycket och berätta om resan bara vi åkte nån random wanabe 'taxi' från båtterminalen till hotellet, de känndes som den där taxi liknande bilen sku falla i tusen bitar :D men som tur gjorde de den inte .

Nu några dåliga bilder vad jag köpte .










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0