morjestaaa .

hiihi kom just hem från tandläkaren , och är lite snurrig i huvu efter min medicin :D
men de går nog snart över .

Har inte bloggat på en tid , så tenkte blogga lite nu när man engång har tid (:
Veckoslutet gick fort , men hadde det kul hela veckoslutet  !
Lördagen var jag och Jonas och bowla , vann han för första gången med 1 poäng + en strike ! (;

Söndagen hadde jag matcher i Sibbo med c-flickorna . Vann båda matcherna !
Första spelet spelades mot LoSB , jag gjorde ett mål i den machen och ställningen blev 4-1 .
Andra machen spelade vi mot HAHY (hangö) som vi vann 3-2 .
Men det spelet var verkligen jämt hela tiden , HAHY ledde oss först 2-0 men sen tog vi fast dom så det blev 2-2 men sen fick vi ett mål till och då blev ställningen 3-2 . Jees jees det spelet tyckte jag om (:
gjorde faktiskt ylä mummo i andra spelet mot HAHY (; hehe .

efter macherna for vi till McDonald's , nomnom (;
köpte också lite godis från makuuni , som fanns breve McDonald's .

På måndagen , tisdagen och idag har jag inte gjort så mycket spec .

Men nu skall ja gå och äta något , sen ta och vila en stund (:

Tjauuh .



Jag vill till Iso omena och shoppaaaH !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0