060311 .

Matcherna idag gick helt bra :)
vann 5-0 mot HAHY (hangö) och sen blev det jämt 2-2 mot SCH (hyvinge) .
de blev inga mål för min del, men en passing gjorde jag i alla fall !
Om 3 veckor på söndag alltså den 27.3 har vi sista matcherna för den här sesongen, matcherna spelas i sibbo mot HAHY & LoSB . Kommer bli mycket bra och spännande matcher .

Igår var det då Sello en stund men sen blev ja trött på den paikkan och så hoppade vi i bilen med Jonas och åkte till Iso omena, de tog en stund att hitta dit eftersom vi lite tappade bort oss hehe (;
köpte en tröjja, armband, puderborste, en skjorta & ett par jette gulliga underbyxor !
Vi så också filmen ' Just go with it ' i Iso omena igår . Den var helt jette bra, rekomenderar nog !

Imorgon e det skola igen, DISLIKE !
men anyway.. nu ska jag ta och se vad man ska göra ikväll, Trevlig söndags kväll till alla !



nu ska ja se vad jag kan beställa från H&M (;









Kommentarer
Postat av: MIMMIMMIMMIMMI

Hihi tackkk C:C:

2011-03-07 @ 16:05:22
URL: http://mrcds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0