230511 .

Ska hastit slänga in några rader före Jonas kommer .

Skolan har gått underlit fort idag , men bra de !
Nu har vi äntligen bestämt oss med klassen vad vi skall göra dan före avslutningen och jaa vi skall och bowla och äta på Harrolds :) kommer nog bli kul fast Mimmi kommer inte vara i skolan då får den apan e i Sverige :c 
Och på lördag har jag troligen min första jobbdag i Säästö Pörssi ! fick sommarjobb där sen endå :) fast sista veckan i juni och två första veckorna i juli skall jag sköta en pojke i Esbo :)

Aah shoppade en hel del på fredagen i Iso omena , älskar min nya Adidas huppare (;
Lördagen var helt jette huippu ! (; fast slute ble lite mindre huippu menmen ..

Men nu skka jag ta och laga mig klar , för skall till Lojo snart med mamma och Jonas maybe pappa ? hehehe .



vill börja träna innebandy igen !! buu för stavgång .. :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0