4 dagar kvar ;) ♥

Nej ush endå vad jag har blivit dålig på att komma ihåg att blogga ;s
skall nu försöka blogga lite aktivare !

De har inte hänt så mycket speciellt i mitt liv på sistone ..
Jonas är sjuk så har inte fått goosa med han på länge ;C KRYA NU FÖR FAN GULLE ♥♥♥
Mimmi har farit på resa till Spanien till en vecka , så henne ser man inte på en vecka ;s

Men iaf , har idag varit på urvalsprov till karis , frissa linjen .. jaa inte gick de nu så bra heller , simppla frågor men inget kunde jag :D efter det for jag till skolan till några timmar .
Efter skolan åkte jag & Sara till frissan och bokade en tid till mig, så nu har jag frissa tid på fredag klo. 14.00 (:
sen åkte jag iväg till min kära pojkvän en stund ♥ . Sen till Säästö med Sara och Soffi (:

Snart närmar sig min och Jonas 1 års dag , då vi skall och shoppa in till Helsingfors :)
vi skulle också gå på bio men de kommer ingen bra film , så vi far istället till borgbacken och åker några maskiner eller något , hehhe :D

Men nu ska jag gå och dusha , heiidå !



En bild som beskriver min drömframtid .













Kommentarer
Postat av: janina

Alla e typ sjuka efter Ekenäs, hah varför månne ? :D

2011-05-03 @ 21:48:18
URL: http://sofiaojanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0