mhmm..

Ska ta och blogga något kort nu .

Imorgon börjar sista veckan i högstadiet, SKÖÖNT ! får bara sen hoppas man slipper in i närvårdare i Ekenäs, för annors kan de skita sig..
På lördag var jag på jobb i Säästö från 9-15, var ganska kul.. satt i kassan hela dagen, ska imorgon och på onsdag på jobb igen :) På lördag kväll var jag på bio med Jonas, Mimmi & Emil !

Färgade mitt hår för några timmar sen och jaa .. resultatet blev mycket mycket mörkt med röda nyanser .. jippijajeee -.- satans satan.. måste vänta iaf 3-4 dagar före jag kan färga de igen, men ska se ifall ja gör de ren imorgon :D

Skulle nån ha ett par vita eller ljusröda korkokengät (vet int hur det skrivs på svenska..) att låna i storlek 36-38 ?




random .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0